Skip to Content

Вітаємо на форумі SAP

Ця спільнота призначена для користувачів професіоналів та ентузіастів SAP. Діліться та обговорюйте актуальні задачі та питання, створіть свій професійний профіль і ставайте кращими разом з нами. 

Зареєструйтеся

Вам необхідно зареєструватися, щоб взаємодіяти зі спільнотою.
Це запитання позначене
1 Відповісти
12 Переглядів

Я працюю з клієнтами в SAP Business One і хочу переглянути всю історію взаємодії з конкретним партнером. Де можна знайти всі дзвінки, зустрічі, електронні листи та інші активності, які я створювала у системі через "Активність" в CRM? 

Аватар
Відмінити

SAP Business One дозволяє налаштовувати нагадування про майбутні дзвінки, зустрічі та інші активності, пов’язані з клієнтом, через модуль CRM.

Метод 1: Використання модуля "Активність"

Перейдіть до CRM > Activities (Активності)


 

За замовчуванням відкриється вікно у режимі створення нової активності. Натисніть іконку "Пошук".


Ви зрозумієте, що режим пошуку активовано, якщо всі поля стануть підсвіченими помаранчевим кольором.

У полі "Код ДП" (Код Ділового партнера) введіть *, щоб відобразити всі активності для всіх партнерів. Після цього з’явиться список усіх взаємодій, зареєстрованих у системі.
 


З’явиться вікно з назвою "Список активності". Якщо у списку немає стовпця "Активність" (де відображається тип події – дзвінок, зустріч тощо), виконайте наступні кроки:

Натисніть іконку "Настройки формуляра". Відкриється вікно "Список – настройки".


У першому стовпці виберіть ім’я поля, а в другому – відображене ім’я. Натисніть "Оновити".
 


Вийдіть і знову відкрийте список активностей.Тепер новий стовпець буде відображатися у списку. 
 

Для того щоб переглянули інформацію лише по певному Бізнес партнеру потрібно клацнути правою кнопкою миші та натиснути  "Фільтрувати таблицю".


З’явиться вікно "Фільтрувати таблицю", у якому потрібно задати умови фільтрації. 
1. У нашому випадку в полі "Правило" виберіть "Дорівнює"
2. У випадаючому списку виберіть потрібного бізнес-партнера.
3. Натисніть кнопку "Фільтр", щоб відобразити всі активності, пов’язані з вибраним партнером.

   


Після цього у списку "Список активнос" відобразяться лише ті бізнес-партнери, які відповідають встановленому фільтру.



Метод 2  Використання звіту "Мої активності"

SAP Business One дозволяє переглядати всі зареєстровані активності через звіт "Мої активності", що надає швидкий доступ до взаємодій із клієнтами.
Перейдіть до CRM > Звіти (Reports ) >  Мої активності (My Activities).



Відкриється вікно "Мої активності", у якому відображається список усіх завдань, дзвінків, зустрічей та інших взаємодій.


Так само, як і в попередньому методі, відкрийте фільтрацію у звіті "Мої активності"

  1. У вас з’явиться вікно "Фільтрувати таблицю".
  2. У полі "Правило" виберіть "Дорівнює".
  3. У випадаючому списку виберіть потрібного Ділового партнера.
  4. Натисніть кнопку "Фільтр", щоб переглянути всі активності, пов’язані лише з вибраним партнером.



 
Після застосування фільтра у звіті "Мої активності" відобразяться лише ті бізнес-партнери, які відповідають заданим умовам.

Аватар
Відмінити
Related Posts Відповіді Переглядів Дія
1
бер. 25
23
1
бер. 25
14
1
бер. 25
16
1
бер. 25
15
1
бер. 25
16