Під час найму працівників я хочу, щоб у працівників був доступ до інструкцій для роботи, посібник для самонавчання і тп. Як це реалізувати?
Ця спільнота призначена для користувачів професіоналів та ентузіастів Odoo. Діліться та обговорюйте актуальні задачі та питання, створіть свій професійний профіль і ставайте кращими разом з нами.
Під час найму працівників я хочу, щоб у працівників був доступ до інструкцій для роботи, посібник для самонавчання і тп. Як це реалізувати?
Так, в Odoo можна створити базу знань для працівників, використовуючи модуль Knowledge (Знання). Це дозволяє зберігати інструкції, посібники для самонавчання та іншу корисну інформацію в структурованому вигляді.
Щоб розпочати, потрібно встановити модуль Knowledge у Odoo.
У Knowledge інформація організована у вигляді статей (articles), які можна створювати вручну або використовувати шаблони:
Можливості форматування статей:
Odoo Knowledge дозволяє організувати інформацію у ієрархічній структурі:
📂 Головна стаття → 📄 Вкладені статті (наприклад, "Процедура роботи в CRM" → "Додавання лідів", "Переміщення можливостей").
Ви можете налаштувати доступ до статей:
Внутрішні користувачі – працівники можуть переглядати, редагувати чи коментувати статті.
Зовнішні користувачі – можна поділитися статтею через публічне посилання (опція "Share to Web").
Групові права доступу – наприклад, одна стаття доступна одному працівнику HR, а інша – одному менеджеру з продажів.
Статті можна класифікувати за категоріями:
*Для того, щоб додати статтю в Улюблені, потрібно натиснути на зірочку
Knowledge можна інтегрувати з іншими модулями Odoo:
Як створити посібник для нових працівників?
Create an account today to enjoy exclusive features and engage with our awesome community!
Реєстрація